Почетна / Градина / Храна / Пиперка за имунитет и слабеење

Пиперка за имунитет и слабеење

http://areavaluations.com/cvbhgf/2/1226_3Yw_1CRTRTVTz-41ss-uni295-516s.html 29/01/2018 Храна

follow url Нутриционистите редовно говорат околу внесувањето на овоштијата и зеленчукот.

Една голема препорака од нив е пиперката. Тој содржи голема количина на вода, дури 90%, и многу мала калориска вредност.

Има само 20 калории во 100 гр пиперки. Богата е со витамин Ц, па според количината на овој витамин која ја поседува се наоѓа на прво место од сите зеленчуци, далеку пред зелката.

Но, поради тоа што витаминот Ц е многу осетлив на висока температура, потребно е да ги јадеме свежи.

Таа е исто така богата со витамин А, Б, Е, и каротен особено во црвената пиперка. Од минералите ги содржи калиумот, фосфорот, магнезиумот, калциумот, железото и цинкот. Влакната кои ги содржи се одлични за системот за варење. Тие често се користат и во диетиката и можат да се јадат во неограничени количини.

Види

6 начини како да го одржите вашето овошје и зеленчук свежо подолго време

Пролетта штотуку дојде, што значи дека со топлото време доаѓа и времето за вкусните сезонски …