5 видови храна, важни за срцето

October 4th, 2017 | by Gradina Mug
5 видови храна, важни за срцето
Лек
0

Организмот на секој човек дополнително се оптоварува дополнително во есен и зима, ако тој поминал настинка или грип. Кога симптомите на настинка си одат, а вие останувате необјасниво слаби, нешто ве гуши, и при најмали оптоварувања ве боли зад градната коска, не одложувајте ја посетата кај кардиолог.

За да се спасите од таков развој на работите, можеме да се обидеме да си помогнеме самите однапред.

Храната дефинитивно може да им помогне на луѓето со срцеви проблеми да зајакнуват на почетокот на студените месеци. Еве кои се петте клучни храни:

1. Ореви – една шепичка на ден е доволна за баланс на магнезиум и селенот – така срцето ќе ја пумпа целосно крвта.

2. Брокула – барем еднаш неделно. Овој вид на зелка е идеален за одржување на крвниот притисок во нормала поради содржината на целулоза, калиум, калциум, магнезиум и витамин Ц балансирање количина е 200 грама, приготвени на пареа или варени за не повеќе од 5 минути.

3. Тиква – печена, варена. Тиквата содржи витамин D и многу соли на цинкот, важни за тонусот на крвните садови и срцето.

4. Домати – свежи, во вид на сок или сосови. Доматите се најдобар извор на антиоксиданти ликопин, потсетува kp.ru. Особено е дека тој најдобро се апсорбира не од свеж зеленчук, а од преработените производи. Дневната доза препорачана од докторот: две чаши сок или 200 грама салата.

5. Месо – добрата дневна доза е 200 грама месо од кокошка, мисирка или зајак. Со црвеното месо не треба да се претерува, разумно е еднаш неделно. Месото може да се замени со растителни протеини од варивата – грав, грашок и леќа.

Comments are closed.